Niniejszy dokument określa zasady, na jakich PhysioVision spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Katowice-Wschód, pod numerem KRS: 0000912052, NIP: 9542828705, REGON: 389467950 świadczy na rzecz swoich klientów usługi związane z udostępnieniem platformy internetowej, służącej do rozpisywania planów ćwiczeń i przekazywaniem porad, dotyczących samodzielnego ćwiczenia w domu za pośrednictwem dedykowanych maili ze wskazówkami.
§ 1.
- Ilekroć w Regulaminie mowa jest o:
- PhysioVision – należy przez to rozumieć spółkę PhysioVision spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego w Katowicach, VIII Wydział Gospodarczy Katowice-Wschód, pod numerem KRS: 0000912052, NIP: 9542828705, REGON: 389467950
- Użytkownik – osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, korzystająca z Platformy;
- Materiały Audiowizualne – wszelkie treści publikowane lub udostępniane na Platformie przez PhysioVision, w dowolnej formie, w szczególności treści audiowizualne, tekstowe, graficzne, fotograficzne oraz dźwiękowe, niezależnie od tego, czy stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
- Platforma – serwis internetowy, należący do PhysioVision, dostępny pod adresem internetowym https://platforma.physiovision.pl lub jego rozwinięciami; poprzez Platformę PhysioVision umożliwia Użytkownikowi dostęp do Materiałów Audiowizualnych na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
- Portal Pacjenta – część Platformy, do której ma dostęp Użytkownik, gdzie rejestruje swoje konto, loguje się do Platformy i korzysta z udostępnionych funkcjonalności
- Platforma sprzętowa – środowisko programistyczne spełniające określone w Regulaminie minimalne parametry techniczne i posiadające dostęp do Internetu, pozwalające na korzystanie z Serwisu;
- Plan Ćwiczeń – plan ćwiczeń dedykowany konkretnemu Pacjentowi na konkretnym etapie rehabilitacji/trening, utworzony przez Fizjoterapeutę prowadzącego w oparciu o wizytę fizjoterapeutyczną/ sesję treningową zrealizowaną stacjonarnie w placówce, korzystającej z platformy PhysioVision. Ćwiczenia w Planie Ćwiczeń utrwalone są jako Materiały Audiowizualne i ułożone w odpowiedniej kolejności z przypisaniem konkretnej liczby powtórzeń, serii i obciążenia. Do każdego ćwiczenia dołączony jest opis jego wykonania.
- Regulamin określa szczegółowe zasady korzystania z Platformy, w tym dostarczania Materiałów Audiowizualnych. Regulamin jest dostępny dla Użytkowników na stronie https://platforma.physiovision.pl/regulamin.
- Regulamin Korzystania z Platformy do Ćwiczeń stanowi regulamin, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Użytkownik przed rejestracją na Platformie powinien zapoznać się z Regulaminem. Użytkownik, rejestrując konto na Platformie potwierdza, że zapoznał się Regulaminem oraz akceptuje zawarte w nim postanowienia w całości i bez zastrzeżeń. Oświadczenie to jest składane poprzez oznaczenie aktywnego pola, wyszczególnionego i widocznego w toku rejestracji.
§ 2
- Aby uzyskać dostęp do Portalu Pacjenta należy dokonać rejestracji w serwisie internetowym Platformy.
- Użytkownik, rejestrując się do Portalu Pacjenta, powinien wskazać w formularzu swoje dane, pozwalające na jego poprawną identyfikację. Warunkiem rejestracji do Portalu Pacjenta jest wskazanie przez Użytkownika wszystkich wymaganych danych.
- PhysioVision przekazuje Użytkownikowi w wiadomości mailowej, wysyłanej na wskazany podczas rejestracji adres mailowy, prośbę o potwierdzenie chęci rejestracji do Portalu Pacjenta.
- Aby rejestracja była skuteczna Użytkownik zobowiązany jest potwierdzić chęć rejestracji przez kliknięcie we wskazany w wiadomości mailowej aktywny link (hiperłącze).
- Hiperłącze pozostaje aktywne przez 24 godziny. Po tym okresie wygasa i rejestracja nie jest sfinalizowana.
- Potwierdzenie rejestracji jest równoznaczne z utworzeniem konta w Portalu Pacjenta i od tego momentu możliwe jest korzystanie z Materiałów Audiowizualnych, umieszczonych na Platformie oraz treści przesyłanych za pośrednictwem wiadomości mailowych.
§ 3
- Dostęp do Portalu Pacjenta i korzystanie z Platformy przez Użytkownika następuje drogą elektroniczną (on-line) za pośrednictwem sieci Internet z wykorzystaniem serwera PhysioVision, na którym Platforma jest zainstalowana – usługa typu Software as a Service, poprzez przekaz danych, przesyłanych i otrzymywanych za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową i przechowywania danych.
- Dostęp do Portalu Pacjenta jest bezpłatny dla Użytkowników.
- Podstawą funkcjonowania Platformy jest Plan Ćwiczeń. Aby móc przygotować dla danego Użytkownika Plan Ćwiczeń, Użytkownik musi odbyć co najmniej jedną wizytę fizjoterapeutyczną w ośrodku, korzystającego z platformy PhysioVision. Plan Ćwiczeń powstaje na bazie przeprowadzonego wywiadu oraz badania fizjoterapeutycznego jako kontynuacja fizjoterapii. W związku z tym, że nieodłącznym elementem rehabilitacji są ćwiczenia wykonywane w domu przez Pacjenta, Platforma spełnia funkcję zapisu Planu Ćwiczeń, stworzonego w oparciu o zrealizowaną wizytę fizjoterapeutyczną.
- Plan Ćwiczeń jest aktywny jedynie przez dwa tygodnie od czasu jego przypisania do Użytkownika. Po tym czasie Użytkownik traci dostęp do tego konkretnego Planu Ćwiczeń. Jest to spowodowane tym, że Plan Ćwiczeń musi być na bieżąco modyfikowany w oparciu o aktualny stan zdrowia Pacjenta, który może być weryfikowany wyłącznie bezpośrednio przez Fizjoterapeutę. Każdorazowo po wizycie, Fizjoterapeuta może przypisać nowy lub zmodyfikować i aktywować dotychczasowy Plan Ćwiczeń.
- Uzupełnieniem Planu Ćwiczeń będą ogólnodostępne materiały w postaci nagrań ćwiczeń, z których będzie mógł korzystać każdy zalogowany Użytkownik. Wymienione Materiały Audiowizualne będą sukcesywnie dodawane na Platformie i dostęp do nich nie będzie ograniczony limitem czasu. Ogólnodostępne Materiały Audiowizualne mogą zostać jednak usunięte lub zastąpione przez następne wersje ze względu na ciągły rozwój wiedzy medycznej oraz treningowej.
- Oprócz dostępu do Portalu Pacjenta, w ramach usługi Użytkownik może otrzymywać również cykliczne wiadomości mailowe na wskazany podczas rejestracji adres mailowy, w których przekazywane są różne porady i wskazówki dotyczące wykonywania ćwiczeń, motywacji i budowania zdrowych nawyków. Aby korzystać z tej funkcjonalności, Użytkownik musi wyrazić zgodę na subskrypcję newslettera.
§ 4
PhysioVision oświadcza, że przysługują mu wyłączne autorskie prawa majątkowe do Platformy oraz że jest uprawniony do rozporządzania prawami autorskimi do Platformy w zakresie niezbędnym do udzielenia dostępu do Portalu Pacjenta Użytkownikom.
§ 5
- Dostęp do Portalu Pacjenta trwa od momentu potwierdzenia rejestracji aż do momentu usunięcia konta Użytkownika w Portalu Pacjenta.
- Usunięcia konta można dokonać za pośrednictwem PhysioVision poprzez wysłanie wiadomości mailowej na adres: kontakt@platforma.physiovision.pl. Wraz z usunięciem konta, Użytkownik nie ma dłużej dostępu do Portalu Pacjenta.
- Użytkownik może zrezygnować z części usługi, związanej z wysyłką drogą mailową porad i wskazówek do ćwiczeń. Aby zrezygnować z tej części usługi, należy kliknąć przycisk „Unsubscribe” w dowolnej wiadomości mailowej wysłanej przez PhysioVision w ramach usługi korzystania z Platformy.
- Zrezygnowanie z części usługi związanej z wysyłką wiadomości mailowych, nie wyklucza dalszego dostępu do Portalu Pacjenta.
§ 6
- Korzystanie z Portalu Pacjenta, w tym z Materiałów Audiowizualnych, jest dopuszczalne wyłącznie dla celów prywatnych, w żaden sposób niepowiązanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
- W ramach dostępu do Portalu Pacjenta PhysioVision udziela Użytkownikowi niezbywalnej, niewyłącznej i ograniczonej licencji na odtwarzanie Materiałów Audiowizualnych wyłącznie do Użytkownika (na własny użytek). Dla uniknięcia wątpliwości, Użytkownik nie nabywa prawa do:
- publicznego prezentowania, rozpowszechniania, udostępniania i wszelkiego innego wykorzystywania Materiałów Audiowizualnych w jakiejkolwiek formie;
- nagrywania lub innego utrwalania Materiałów Audiowizualnych,
- sprzedaży, najmu, dzierżawy, licencjonowania i innego rozporządzania Materiałami Audiowizualnymi,
w szczególności w celach komercyjnych lub innych celach, które mają skutkować osiągnięciem przychodu przez Użytkownika.
- Użytkownik może korzystać z Serwisu przebywając na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dostępność Serwisu, w tym Materiałów Audiowizualnych, dla Użytkownika przebywającego poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej może być ograniczona w całości lub części.
- Serwis jest dostępny wyłącznie na Platformach sprzętowych spełniających wymagania techniczne określone w Regulaminie, tj. przeglądarkę internetową.
- Korzystanie z Platformy wymaga pozostawania zalogowanym w Portalu Pacjenta podczas tego korzystania.
§ 7
- Użytkownik ma obowiązek korzystania z Portalu Pacjenta w sposób zgodny z Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa.
- Użytkownik jest obowiązany do korzystania z udostępnionych Materiałów Audiowizualnych w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej PhysioVision oraz osób trzecich.
- Użytkownik obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Działania Użytkownika wykraczające poza udzieloną licencję stanowią naruszenie Regulaminu.
- Dostęp do Portalu Pacjenta lub Materiałów Audiowizualnych może zostać Użytkownikowi zablokowany w przypadku, gdy Użytkownik:
- wykorzystuje Platformę lub Materiały Audiowizualne do celów niezgodnych z ich przeznaczeniem lub na szkodę osób trzecich;
- utrudnia innym Użytkownikom korzystanie z Platformy lub Materiałów Audiowizualnych, w tym przez ingerencję w poszczególne elementy Platformy lub środowiska informatycznego, w którym znajdują się Materiały Audiowizualne;
- podejmuje działania mające na celu odczytanie haseł do kont innych Użytkowników, w tym podejmuje próby nieuprawnionego odgadnięcia tych haseł;
- udostępnia login lub hasło do swojego konta w Portalu Pacjenta innym Użytkownikom lub nieuprawnionym osobom trzecim;
- zamieszcza na Platformie lub środowisku informatycznym, w którym znajdują się Materiały Audiowizualne skrypty, programy lub pliki, które mogą zakłócać funkcjonowanie Platformy lub środowiska informatycznego, w którym znajdują się Materiały Audiowizualne;
- stosuje rozwiązania (w tym urządzenia lub oprogramowanie) umożliwiające korzystanie z dostępu do Platformy w sposób nieuprawniony
- dopuszcza się naruszenia Regulaminu – po skierowaniu do niego przez PhysioVision wezwania w tym zakresie oraz bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu na zaniechanie.
§ 8
- Do założenia konta w Portalu Pacjenta niezbędne jest, aby Użytkownik:
- posiadał dostęp do Internetu (o parametrach podanych poniżej),
- korzystał z urządzenia posiadającego przeglądarkę internetową o danych podanych poniżej,
- posiadał dostęp do skrzynki poczty e-mail.
- Do korzystania z Platformy niezbędne jest, aby Użytkownik posługiwał się urządzeniem oraz spełniał wymagania techniczne określone poniżej:
- w przypadku wszystkich urządzeń:
- łącze internetowe pozwalające na oglądanie filmów w pełnej jakości:
- jakość SD 480p – minimum 2 Mb/s, zalecane 3 Mb/s
- jakość HD 1080p – minimum 5 Mb/s
- powstrzymanie się od korzystania z innych aplikacji podczas odtwarzania Materiałów Audiowizualnych;
- włączenie obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej;
- zainstalowana przeglądarka internetowa wskazana poniżej:
- Google Chrome (wersja: najnowsza i jedna pełna wersja wstecz)
- Mozilla Firefox wersja: najnowsza i jedna pełna wersja wstecz)
- Microsoft Edge (wersja: najnowsza i jedna pełna wersja wstecz)
- Safari (Mac, wersja: najnowsza i jedna pełna wersja wstecz)
- łącze internetowe pozwalające na oglądanie filmów w pełnej jakości:
- w przypadku wszystkich urządzeń:
Dodatkowe informacje o obsłudze przeglądarek:
- Przeglądarka musi obsługiwać Widevine, PlayReady lub Fairplay DRM.
- Może się zdarzyć, że przeglądarka lub konkretna wersja przeglądarki nie będzie obsługiwana, jeśli dostawca DRM (Google, Microsoft lub Apple) zablokuje ją.
- Przeglądarka pochodzi z oficjalnego i publicznego źródła (nie jest to wersja beta, ani wersja developerska).
Wymagania sprzętowe:
- Windows: minimum Procesor Intel i3, 1,5 GHz lub szybszy z 4 GB pamięci RAM. Windows 8.1 lub nowszy
- Mac: minimum Procesor Intel i3, 1,5 GHz lub szybszy, 4 GB RAM / 128 MB VRAM. High Sierra lub wyższa.
- zainstalowane aktualne sterowniki karty graficznej, dostarczone przez producenta komputera;
- PhysioVision nie gwarantuje prawidłowego działania Serwisu w przypadku, gdy Platforma sprzętowa Użytkownika nie spełnia wymogów technicznych określonych w Regulaminie.
- PhysioVision dokłada wszelkiej staranności w celu zapewnienia wysokiej jakości działania Serwisu, ale w zakresie wynikającym z właściwości sieci Internet, z której korzysta Użytkownik, PhysioVision nie gwarantuje nieprzerywanego i niezakłóconego dostępu do Platformy.
- Obowiązkiem Użytkownika, przed rejestracją do Portalu Pacjenta, jest sprawdzenie, czy posiadane przez niego Platformy sprzętowe spełniają wymogi techniczne określone w Regulaminie.
- Ze względu na niezależne od PhysioVision właściwości środowiska informatycznego, którym posługuje się Użytkownik, korzystanie z Portalu Pacjenta na Platformach sprzętowych może być ograniczone lub niemożliwe, a jakość odtwarzanych materiałów obniżona – w przypadku istnienia/aktywności w ramach ww. środowiska oprogramowania pochodzącego od podmiotów trzecich lub od Użytkownika (w szczególności różnego rodzaju firewalli, programów antywirusowych, blokad, w tym uniemożliwiających wyświetlanie reklam), jego kombinacji lub konfiguracji, mających wpływ na udostępnioną funkcjonalność lub prawidłowe działanie techniczne Portalu Pacjenta na Platformach sprzętowych. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, może w szczególności okazać się konieczne odinstalowanie określonego oprogramowania ze środowiska informatycznego, którym posługuje się Użytkownik lub dodanie w jego ramach określonego wyjątku.
- Funkcjonowanie Platformy wymaga cyklicznego monitoringu technicznego, poprawek i konserwacji, co może spowodować czasowe i krótkotrwałe przerwy w działaniu Portalu Pacjenta. W przypadku przerw w możliwości dostępu, trwających dłużej z powodu awarii, PhysioVision dołoży starań, aby usunąć awarię w najkrótszym możliwym czasie.
- Podczas korzystania z Portalu Pacjenta w urządzeniu Użytkownika są zapisywane krótkie informacje tekstowe zwane „plikami cookies”. Instalacja plików cookies jest konieczna do prawidłowego działania Platformy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies w związku ze świadczeniem usług za pośrednictwem Platformy, znajdują się w Polityce prywatności dostępnej pod adresem www.physiovision.pl/polityka-prywatnosci.
§ 9
- Administratorem danych osobowych Użytkowników Portalu Pacjenta jest PhysioVision.
- Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczeniem usług za pośrednictwem Platformy, w tym informacje do których podania PhysioVision jest zobowiązane na mocy obowiązujących przepisów, znajdują się w Klauzuli Informacyjnej dostępnej pod adresem www.physiovision.pl/rodo.
- W ramach dostępu do Platformy i przetwarzania podanych danych, PhysioVision nie będzie prowadzić zautomatyzowanego podejmowania decyzji i profilowania w rozumieniu Art. 22 RODO.
§ 10
- Reklamacje dotyczące działania Portalu Pacjenta mogą być zgłaszane przez Użytkownika na adres korespondencyjny PhysioVision lub drogą elektroniczną na adres: kontakt@platforma.physiovision.pl.
- W reklamacji Użytkownik powinien wskazać:
- imię i nazwisko Użytkownika, oraz adres e-mail użyty przy rejestracji i logowania do Platformy; Użytkownik może wskazać także dodatkowe dane do kontaktu
- określenie przedmiotu reklamacji oraz okresu, będącego przedmiotem reklamacji;
- przedstawienie okoliczności, uzasadniających reklamację;
- podpis Użytkownika – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
- W przypadku, gdy reklamacja nie zawiera danych umożliwiających kontakt z Użytkownikiem, reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
- Jeżeli reklamacja zawiera inne braki niż wskazane ust. 2 lub jeżeli będzie to konieczne do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, PhysioVision niezwłocznie wezwie Użytkownika do jej uzupełnienia, określając termin, nie krótszy niż 7 dni, i zakres tego uzupełnienia z pouczeniem, że nieuzupełnienie reklamacji w określonym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania. Po bezskutecznym upływie wyznaczonego terminu reklamację pozostawia się bez rozpoznania.
- PhysioVision niezwłocznie potwierdza wpłynięcie reklamacji.
- PhysioVision udziela odpowiedzi na reklamację w formie pisemnej lub w formie elektronicznej, jeśli w takiej formie złożono reklamację lub Użytkownik wyraził zgodę na odpowiedź w tej formie, w terminie 30 dni od dnia jej złożenia.
- W przypadku nierozpatrzenia reklamacji w terminie 30 dni od dnia jej wniesienia, uważa się, że reklamacja została uwzględniona.
- Użytkownik może korzystać z pozasądowej możliwości rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy internetowej ODR Unii Europejskiej umożliwiającej składanie reklamacji i dochodzenie roszczeń związanych z zawartą z Użytkownikiem Umową, która znajduje się na stronie: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Użytkownik ma prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym przed właściwym miejscowo i rzeczowo sądem, bez konieczności korzystania z sądownictwa polubownego.
§ 11
- Platforma oraz każdy jego element, w tym w szczególności: znaki towarowe, nazwy handlowe, hasła reklamowe (slogany), loga, grafika, obrazy, rysunki, fotografie i nazwy domen, które pojawiają się na Platformie i w wysyłanych wiadomościach mailowych, należą lub przysługują PhysioVision oraz podlegają ochronie prawnej.
- Zawartość Platformy, w szczególności Materiały Audiowizualne, podlegają ochronie prawnej.
- Żadna część Platformy, w tym w szczególności jego nazwa handlowa, slogany (tj. hasła reklamowe), logo, grafika, lub obrazy, nie może być kopiowana lub powielana w jakikolwiek sposób, bez uprzedniej pisemnej zgody PhysioVision.
- Przystępując do korzystania z dostępy do Portalu Pacjenta Użytkownik ponosi całkowitą odpowiedzialność za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku zachowania naruszającego prawa autorskie, dobra osobiste i majątkowe PhysioVision lub osób trzecich oraz wszelkie inne prawa własności intelektualnej i przemysłowej.
§ 12
1. Plan Ćwiczeń powinien być traktowany jako elektroniczna forma rozpisania części zaleceń dla danego Użytkownika, w oparciu o wcześniej zrealizowane usługi medyczne.
2. PhysioVision nie ponosi odpowiedzialności za zalecenia medyczne oraz plany ćwiczeń, przekazywane za pośrednictwem Platformy przez ośrodek, w którym Użytkownik odbywa sesje fizjoterapeutyczne i/lub treningowe oraz za nieprawidłowe wykonanie przez Użytkownika zaleconych ćwiczeń.
3. Materiały audiowizualne występujące na Platformie jako ogólnodostępne i niespersonalizowane oraz ogólne porady wysyłane za pośrednictwem wiadomości mailowych nie mogą być traktowane jako indywidualne zalecenia. Należy je skonsultować z Fizjoterapeutą prowadzącym w ramach realizowanych wizyt fizjoterapeutycznych.
§ 13
- Regulamin może podlegać zmianom w przypadku zmiany prawa lub warunków świadczenia Usługi.
- PhysioVision informuje o zmianie Regulaminu za pośrednictwem strony internetowej serwisu www.physiovision.pl oraz przesyłając informację na adres poczty elektronicznej Użytkownika.
- Zmiany w Regulaminie wywołują skutek – w braku odmiennego zastrzeżenia – od dnia zamieszczenia informacji o zmianie. Nowe postanowienia Regulaminu są stosowane do użytkowników kont założonych po dniu wejścia w życie zmian Regulaminu.
- W przypadku, gdy Użytkownik nie akceptuje zmiany Regulaminu, jest on uprawniony do usunięcia swojego konta ze skutkiem natychmiastowym.
- PhysioVision nie ponosi odpowiedzialności za:
- utrudnienia w korzystaniu z Portalu Pacjenta, powstałych na skutek okoliczności, którym PhysioVision nie mógł zapobiec lub przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, w tym problemów związanych z działaniem sieci teleinformatycznej lub łączy internetowych, jak również wywołanych zdarzeniami losowymi lub siłą wyższą;
- szkody wywołane korzystaniem z Portalu Pacjenta w sposób nieprawidłowy, w tym korzystaniem z Portalu Pacjenta w sposób sprzeczny z Regulaminem;
- awarie sprzętu, systemu lub oprogramowania będą skutkiem czynników niezależnych od PhysioVision.
- Osoby naruszające przepisy prawa oraz warunki Regulaminu, ponoszą pełną odpowiedzialność za takie działania.
- Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie przed rejestracją konta oraz na każde żądanie Użytkownika, w formie umożliwiającej jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 27 lipca 2021 r.
Copyright © 2020 PhysioVision Sp. z o. o. All rights reserved. /